Avantaje
Reîncărcare și tarife
Parteneri
Login/Cont nou
-
Login/Cont nou
-
Avantaje
-
Parteneri
-
Portabilitate
-
Reîncărcare și tarife
-
Contact
-
Home
-
Logout
px x px

Benefito 10
Uită de grija abonamentului,
plătești o dată la 10 ani!
SIM activ 10 ani cu doar 100 lei și ai 1 000 de minute naționale
Nelimitat apeluri și SMS-uri primite, 1 000 de minute naționale, fără date și SMS.
Poți trece oricând de pe Benefito 10 pe Benefito Mobile și invers, fără să pierzi creditul rămas, în perioada de valabilitate.
Tu mai ții minte ce făceai acum 10 ani?
Vreau SIM activ 10 ani!
Vreau să-mi portez numărul
*Ofertă promoțională în perioada 01.06.2024 - 31.12.2024

Benefito Mobile
Prepaid cu roaming UE inclus și valabilitate până la 1 an
Tarif unic 0.2 lei/minut în România și UE.
Reîncărcări începând de la 10 lei pentru o lună până la
120 lei pentru un an de valabilitate!
120 lei pentru un an de valabilitate!
Poți trece oricând de pe Benefito 10 pe Benefito Mobile și invers,
fără să pierzi creditul rămas, în perioada de valabilitate.
fără să pierzi creditul rămas, în perioada de valabilitate.
Vreau Benefito Mobile!
Vreau să-mi portez numărul
Avantaje Benefito Mobile
Benefito 10
- 10 ani valabilitate și 1 000 minute naționale
- Nelimitat apeluri și SMS-uri primite.
- Poți trece de pe Benefito 10 pe Benefito Mobile
și invers, fără să pierzi creditul rămas, în perioada de valabilitate.
Vreau SIM activ 10 ani!
Vreau să portez numărul
*Ofertă promoțională în perioada 01.06.2024 - 31.12.2024
Benefito Mobile
- Valabilități mari pentru valori mici de reîncărcare
- Roaming inclus
- Suni între țările din UE la tariful de România.
- Preț fix in lei, nu Euro
- Poți reîncărca creditul prin cumpărături de la Parteneri
Poți trece de peBenefito 10 pe Benefito Mobile și invers
fără să pierzi creditul rămas în perioada de valabilitate.
fără să pierzi creditul rămas în perioada de valabilitate.
Tarife Benefito Mobile
Benefito 10
Reîncărcare Benefito 10
- Fiecare încărcare de 100 lei adaugă încă
1 000
de minute naționale și 10 ani de valabilitate
de la data la care este efectuată.
de la data la care este efectuată.
- 0.1 lei/min in România.
- Nelimitat apeluri și SMS-uri primite.
- Poți trece de pe Benefito 10 pe Benefito Mobile
și invers, fără să pierzi creditul rămas, în perioada de valabilitate.
Benefito Mobile
Reîncărcări:
1 lună - 10 lei
3 luni - 30 lei
6 luni - 60 lei
12 luni - 100 lei
- 0.2 lei/min România si UE
- 0.2 lei/SMS național
- 0.04 lei/MB România si UE
- Poți trece de pe Benefito 10 pe Benefito Mobile și invers,
fără să pierzi creditul rămas, în perioada de valabilitate.
fără să pierzi creditul rămas, în perioada de valabilitate.
Parteneri Benefito







Completează cererea de portare
1. Introdu numărul de telefon de pe simul Benefito pe care doresti sa se faca portarea si confirma codul trimis pe SMS.
2. Introdu numărul tău de telefon pe care vrei sa il portezi si confirma codul trimis pe SMS.
3. Completează datele personale (nume, cnp, email) și încarcă o copie după Cartea de Identitate
4. Selectează operatorul existent și modul de tarifare existent (abonament/prepaid)
5. Dacă numărul existent este prepaid atunci introdu seria SIM-ului din telefon
6. Dacă numărul existent este postpaid încarcă o copie după o factură de la operatorul curent.
7. Salvează formularul
8. Vei primi email și sms pe numarul de Benefito cu data la care se face portarea
Numărul de telefon Benefito al cartelei SIM pe care vrei să se facă portarea
Pas 1. Cumpără SIM Benefito ca să poți face portarea
Cumpără SIM Benefito 10
Cumpără SIM Benefito Mobile
Pas 2. Completează cererea de portare
Deschide formularul de portare
Activează Benefito Mobile
AI NELĂMURIRI?
Suntem aici să te ajutăm și să-ți oferim toate informațiile de care ai nevoie.
Verifică secțiunea:
1. CUM AFLU NUMĂRUL DE TELEFON AL CARTELEI BENEFITO?
Răspuns:
Numărul de telefon al cartelei SIM Benefito Mobile este scris pe eticheta care sigilează plicul în care se află cartela. În cazul în care nu mai ai plicul poți afla nr. de telefon apelând codul *811# de pe telefon.
2. CUM AFLU CODUL PUK?
Răspuns:
• Apel la 1234 și urmând pașii descriși de către meniul robotic;
• Accesarea contului MyAccount, secțiunea "Administrare cont”- “Servicii MyAccount”- "Codul PUK";
• Din aplicația mobilă MyAccount pe care o poți descărca de pe site-ul wwww.benefito-mobile.ro
• Accesarea contului MyAccount, secțiunea "Administrare cont”- “Servicii MyAccount”- "Codul PUK";
• Din aplicația mobilă MyAccount pe care o poți descărca de pe site-ul wwww.benefito-mobile.ro
3. CUM AFLU CODUL PIN?
Răspuns:
Cartela Benefito Mobile nu are codul PIN activat. Daca ați setat din propria inițiativă un cod PIN informația este confidențială și este cunoscută numai de Dvs. Dacă ați uitat codul PIN, pentru a putea reutiliza cartela este necesar să introduci de 3 ori greșit codul PIN, după care ți se vă solicita automat codul PUK. Codul PUK este scris pe suportul de plastic în care s-a aflat cartela SIM la achiziție. În cazul în care nu mai ești în posesia suportului de plastic iți putem furniza noi codul PUK apelând 1234 tarif normal (0.2 lei credit/minut) sau 1230 nr. cu tarif special (3 lei credit per apel).
4. CUM AFLU IMEI TELEFON?
Răspuns:
Pentru a afla IMEI-ul telefonului tău, tastează direct de pe telefon formula: *#06#
5. CUM AFLU CREDITUL ȘI VALABILITATEA CONTULUI CARTELEI BENEFITO MOBILE?
Răspuns:
Pentru a afla creditul și valabilitatea cartelei pe care o utilizezi tastează *811# sau intră în aplicația mobilă MyAccount.
6. CARE ESTE ORDINEA DE CONSUM A CREDITULUI?
Răspuns:
• Prima dată se consumă creditul din bonusurile primite de la Parteneri. După consumarea acestui credit se consumă creditul reîncărcat cu cartele valorice electronice.
• Perioada de valabilitate a bonusurilor/ creditului este calculată în zile calendaristice, începând cu ziua acordării/reînnoirii lor.
• Dezactivarea bonusurilor/creditului are loc la orele 00:00, la împlinirea numărului maxim de zile aferent fiecărei oferte.
• Dacă ai 2 sau mai multe bonusuri active în același timp, se vor consuma mai întâi beneficiile bonusului care expiră cel mai repede.
• Perioada de valabilitate a bonusurilor/ creditului este calculată în zile calendaristice, începând cu ziua acordării/reînnoirii lor.
• Dezactivarea bonusurilor/creditului are loc la orele 00:00, la împlinirea numărului maxim de zile aferent fiecărei oferte.
• Dacă ai 2 sau mai multe bonusuri active în același timp, se vor consuma mai întâi beneficiile bonusului care expiră cel mai repede.
7. CARE ESTE ARIA DE ACOPERIRE?
Răspuns:
Aria de acoperire a rețelei Benefito Mobile este identică cu aria de acoperire a Partenerului de rețea, Telekom România Mobile Comnunications. Informațiile cu privire la aria de acoperire le poți afla accesând site-ul www.aisemnal.ro
8. CUM BLOCHEZ CARTELA ÎN CAZ DE PIERDERE / FURT?
Răspuns:
Dacă ai pierdut sau ți-a fost furat telefonul cu cartela ta Benefito Mobile poți efectua singur blocarea cartelei din contul tău My Account la secțiunea Administrare cont > Servicii My Account> Restricționare apeluri. Astfel poți evita eventuale costuri nedorite prin blocarea cartelei pierdută / furată.
9. CUM POT SĂ-MI ÎNLOCUIESC CARTELA SIM?
Răspuns:
Solicită, prin intermediul site-ului www.benefito-mobile.ro, înlocuirea cartelei SIM. Taxa percepută pentru înlocuirea cartelei SIM este de 10 lei (TVA inclus) și se achită pe site.
10. CARE SUNT SERVICIILE DISPONIBILE CÂND NU MAI AI CREDIT VALABIL PE CARTELĂ?
Răspuns:
Perioada de valabilitate a cartelei se poate prelungi prin efectuarea unei reîncărcări electronice care poate să fie o reîncărcare directă - sau primind credit bonus la cumpărături. Dacă perioada de grație de 30 de zile a expirat fără a se prelungi perioada de valabilitate a cartelei, numărul vă fi deconectat.
În momentul în care creditul de pe cartelă a expirat poți doar recepționa apeluri și SMS-uri și poți utiliza serviciile de Self Care prin intermediul IVR (apel la 1234) . În caz că dorești să ne contactezi în aceasta perioada poți folosi formularul de contact de pe pagina www.benefito-mobile.ro
În momentul în care creditul de pe cartelă a expirat poți doar recepționa apeluri și SMS-uri și poți utiliza serviciile de Self Care prin intermediul IVR (apel la 1234) . În caz că dorești să ne contactezi în aceasta perioada poți folosi formularul de contact de pe pagina www.benefito-mobile.ro
11. CUM OBȚIN INFORMAȚII DESPRE CREDIT/VALABILITATE?
Răspuns:
• din aplicația My BENEFITO. Meniu > Cost Control.
• din contul tău My BENEFITO > Cost Control
• apelezi gratuit numărul *811# și aștepți afișarea informațiilor pe ecran. Astfel, vei obține detalii despre creditul existent și valabilitatea acestuia.
• din contul tău My BENEFITO > Cost Control
• apelezi gratuit numărul *811# și aștepți afișarea informațiilor pe ecran. Astfel, vei obține detalii despre creditul existent și valabilitatea acestuia.
12. CUM POT SĂ ÎNREGISTREZ O SESIZARE SAU RECLAMAȚIE?
Răspuns:
• Pe mail la adresa: office@benefito-mobile.ro
• În scris, adresandu-te Serviciului de Relații cu Clienții – Echipa Reclamații:
Programul de lucru al Serviciului de Relații cu Clienții – echipa Reclamații este de luni până vineri intre orele 09.00-18.00.
• În scris, adresandu-te Serviciului de Relații cu Clienții – Echipa Reclamații:
Programul de lucru al Serviciului de Relații cu Clienții – echipa Reclamații este de luni până vineri intre orele 09.00-18.00.
13. CUM SĂ FORMULAREZ O SESIZARE SAU RECLAMAȚIE?
Răspuns:
Pentru a ne ajuta să răspundem reclamațiilor în cel mai scurt timp, te rugam să incluzi în reclamația ta următoarele informații:
• numele și prenumele
• seria cartelei SIM și numărul de telefon al cartelei Benefito Mobile
• descrierea situației sesizate
• adresa de email și/sau adresa poștală la care dorești să primești răspunsul
• data întocmirii reclamației;
• numele și prenumele
• seria cartelei SIM și numărul de telefon al cartelei Benefito Mobile
• descrierea situației sesizate
• adresa de email și/sau adresa poștală la care dorești să primești răspunsul
• data întocmirii reclamației;
14. CÂT DUREAZĂ PORTAREA UNUI NUMĂR?
Răspuns:
Termenul de finalizare al procesului de portare este de minim 3 zile lucrătoare și maxim 25 zile lucrătoare.
15. CUM AFLU STADIUL CERERII DE PORTARE?
Răspuns:
La modificarea statusului unei cereri de portare vei fi informat prin SMS pe numărul portat. De asemenea, poți apela Serviciul de Relații cu Clienții.
16. CARE SUNT CAZURILE DE RESPINGERE A CERERII DE PORTARE?
Răspuns:
Cererea ta de portare poate fi respinsa în următoarele cazuri:
• numărul este implicat într-un alt proces de portare
• numărul este blocat pentru pierdere/ furt
• numărul nu este activ
• cererea de portare nu a fost completata corect
• cererea nu poate fi trimisa de către BDC către donor în intervalul de 5 zile lucrătoare
• donorul nu raspunde în timp util
• numărul este implicat într-un alt proces de portare
• numărul este blocat pentru pierdere/ furt
• numărul nu este activ
• cererea de portare nu a fost completata corect
• cererea nu poate fi trimisa de către BDC către donor în intervalul de 5 zile lucrătoare
• donorul nu raspunde în timp util
17. CUM STIU CĂ APELEZ UN NUMĂR PORTAT?
Răspuns:
Dacă suni din rețeaua ta un număr care a fost inițial în aceeași rețea și apoi a fost portat, vei auzi, după inițierea apelului, dar înainte ca cel apelat să răspundă, un ton distinctiv care semnalează că numărul de telefon a fost portat.
Dacă vrei să știi exact în ce rețea se afla un număr de telefon poți verifica accesând www.portabilitate.ro
18. CE SE ÎNTÂMPLĂ DACA PORTAREA NU ESTE FINALIZATĂ ÎN TIMP UTIL?
Răspuns:
Cererea de portare este anulată și vei fi informat prin SMS. Dacă dorești în continuare portarea vei completa o nouă cerere de portare
19. POT SĂ-MI SCHIMB NUMĂRUL DE TELEFON PORTAT?
Răspuns:
Iți poți schimba numărul de telefon doar către un număr Benefito Mobile.
20. UTILIZAREA TELEFONULUI ACHIZIȚIONAT DIN ALTA REȚEA DUPĂ PORTARE
Răspuns:
În momentul portării în rețeaua Benefito Mobile, vechea cartelă SIM vă fi înlocuită cu una Benefito Mobile. Dacă telefonul pe care îl utilizezi este blocat în rețeaua din care s-a făcut portarea, acesta va refuza noua cartela. Solicită deblocarea telefonului operatorului de la care ai cumpărat telefonul.
21. CUM ACTIVEZ/DEZACTIVEZ SERVICIUL DE ROAMING?
Răspuns:
Pentru a beneficia de servicii în afara granițelor este necesar să ai roamingul activ. Îţi poţi activa serviciul de roaming prin oricare dintre următoarele modalităţi:
• din contul tău My Benefito pe www.benefito-mobile.ro, accesează secțiunile Contul meu > Serviciile tale > Roaming;
• prin intermediul aplicaţiei mobile My Benefito accesând ramura Roaming;
• apelează 1234 și selectează opțiunea 4 și apasă tasta 2
• din contul tău My Benefito pe www.benefito-mobile.ro, accesează secțiunile Contul meu > Serviciile tale > Roaming;
• prin intermediul aplicaţiei mobile My Benefito accesând ramura Roaming;
• apelează 1234 și selectează opțiunea 4 și apasă tasta 2
22. CUM POT SELECTA O REȚEA CÂND SUNT ÎN ROAMING?
Răspuns:
Când ești în roaming, poți selecta reţeaua:
• automat (recomandat) sau
• manual dacă: ai preferinţe pentru o anumită reţea, ai probleme cu găsirea reţelei sau dacă iniţiezi apeluri din apropierea graniţei
În mod obişnuit, telefonul selectează automat reţeaua cu cel mai puternic semnal. Verifică dacă telefonul este setat pe căutarea manuală a reţelei. Într-un asemenea caz ai la dispoziţie următoarele variante:
• alegi manual o altă reţea din meniul telefonului, închizi şi reporneşti telefonul
• modifici setarea de tip manual în cea de tip automat şi telefonul va selecta singur reţeaua, aceasta fiind varianta recomandată
Dacă în continuare nu funcţionează, este posibil să nu poţi selecta reţeaua din cauza calităţii semnalului zonei în care te afli.
• automat (recomandat) sau
• manual dacă: ai preferinţe pentru o anumită reţea, ai probleme cu găsirea reţelei sau dacă iniţiezi apeluri din apropierea graniţei
În mod obişnuit, telefonul selectează automat reţeaua cu cel mai puternic semnal. Verifică dacă telefonul este setat pe căutarea manuală a reţelei. Într-un asemenea caz ai la dispoziţie următoarele variante:
• alegi manual o altă reţea din meniul telefonului, închizi şi reporneşti telefonul
• modifici setarea de tip manual în cea de tip automat şi telefonul va selecta singur reţeaua, aceasta fiind varianta recomandată
Dacă în continuare nu funcţionează, este posibil să nu poţi selecta reţeaua din cauza calităţii semnalului zonei în care te afli.
23. CUM REÎNCARC CARTELA CÂND SUNT PE TERITORIUL UNEI ALTE TĂRI?
Răspuns:
Reîncărcarea cartelei când te afli în străinătate se poate realiza prin:
• prin intermediul site-ului www.benefito-mobile.ro, la secțiunea „Reîncărcare și tarife”
• prin contul webcare, tab-ul „Reîncărcare și tarife” și apoi Reîncarcă contul tău
• tastarea: *xxx* codul de reîncărcare# urmata de tasta yes/send, atâta vreme cât deții un cod de reîncărcare, pe care îl obții prin Reîncărcarea Electronică
• prin intermediul site-ului www.benefito-mobile.ro, la secțiunea „Reîncărcare și tarife”
• prin contul webcare, tab-ul „Reîncărcare și tarife” și apoi Reîncarcă contul tău
• tastarea: *xxx* codul de reîncărcare# urmata de tasta yes/send, atâta vreme cât deții un cod de reîncărcare, pe care îl obții prin Reîncărcarea Electronică
24. SUNT TAXAT ÎN ȚARĂ CÂND AM SERVICIUL DE ROAMING ACTIV?
Răspuns:
Serviciul de roaming presupune costuri doar atunci când folosești o rețea străină din afara României. Există totuși cazuri speciale în care, dacă te afli în apropierea graniţei şi efectuezi sau primeşți un apel, ai putea fi tarifat suplimentar dacă telefonul tău este localizat într-o rețea straină.
Că să eviți situații de acest gen, dezactivează serviciul şi activează-l doar în situaţiile în care călătoreşti în străinătate.
25. CUM POT UTILIZA SERVICIUL COST CONTROL ÎN ROAMING?
Răspuns:
Atunci când ești în roaming, poți verifica serviciul de cost costrol astfel:
• cu un simplu click în aplicația My Benefito
• În contul My Benefito de pe site-ul www.benefito-mobile.ro
• cu un simplu click în aplicația My Benefito
• În contul My Benefito de pe site-ul www.benefito-mobile.ro
26. CUM POT SETA TELEFONUL PENTRU A FOLOSI INTERNETUL?
Răspuns:
Pentru a obține acele instrucțiuni necesare pentru setarea telefonului tău urmează pașii de mai jos. Selectează sistemul de operare al telefonului pe care vrei să îl configurezi:
• Android. Intra în Meniu în aplicația de Setări, la secțiunea Wireless și Rețea (Wireless & Network) și apasă Mai Multe (More) apoi Rețele Mobile (Mobile Networks), apoi Nume Puncte de Access (Access Point Names). Creează un nou punct de acces cu următoarele date: Nume (Name) : Benefito APN: internet.benefito Tip APN (APN Type): default, supl Restul câmpurilor rămân neschimbate. Apasă meniu și Salvare și apoi bifează acest punct de access pentru a fi folosit de telefonul tău. În cazul în care serviciul nu funcționează după completarea acestor setări vă rugam închideți și reporniti telefonul, după care încercați din nou.
• Windows. Accesează Setări > mobil+SIM > setări SIM > SIM, apoi atinge adăugare APN internet și completați: APN: internet.benefito UserName : rămâne necompletat Password: rămâne necompletat Apăsați butonul DONE. În cazul în care serviciul nu funcționează după completarea acestor setări vă rugam închideți și reporniți telefonul și încercați din nou.
• Iphone. Selectează Settings > General > Network > Cellular Data Network > în câmpul APN scrieți cu litere mici: internet.benefito. Restul câmpurilor rămân necompletate. În cazul în care nu aveți în meniu Cellular Data Network înseamnă că ai deja setat apn internet.mvno și puteți folosi serviciile de internet după ce închizi și repornesti telefonul.
• Android. Intra în Meniu în aplicația de Setări, la secțiunea Wireless și Rețea (Wireless & Network) și apasă Mai Multe (More) apoi Rețele Mobile (Mobile Networks), apoi Nume Puncte de Access (Access Point Names). Creează un nou punct de acces cu următoarele date: Nume (Name) : Benefito APN: internet.benefito Tip APN (APN Type): default, supl Restul câmpurilor rămân neschimbate. Apasă meniu și Salvare și apoi bifează acest punct de access pentru a fi folosit de telefonul tău. În cazul în care serviciul nu funcționează după completarea acestor setări vă rugam închideți și reporniti telefonul, după care încercați din nou.
• Windows. Accesează Setări > mobil+SIM > setări SIM > SIM, apoi atinge adăugare APN internet și completați: APN: internet.benefito UserName : rămâne necompletat Password: rămâne necompletat Apăsați butonul DONE. În cazul în care serviciul nu funcționează după completarea acestor setări vă rugam închideți și reporniți telefonul și încercați din nou.
• Iphone. Selectează Settings > General > Network > Cellular Data Network > în câmpul APN scrieți cu litere mici: internet.benefito. Restul câmpurilor rămân necompletate. În cazul în care nu aveți în meniu Cellular Data Network înseamnă că ai deja setat apn internet.mvno și puteți folosi serviciile de internet după ce închizi și repornesti telefonul.
ÎNCĂ NU AI AFLAT CE AVEAI NEVOIE?
Relații cu clienții:
Ne poți suna la 1234, apel robotic (tarif 0,2 lei/minut)
Apelezi *811# pentru informații despre cont
Contact:
Ne poți scrie pe adresa suport@benefito-mobile.ro
Ne poți scrie prin corespondență la str.Văliug 32, sector 1, București
FORMULAR CONTACT
LEGAL
PORTABILITATE
Portează-ți numărul
Utile
Contact